And the night goes on and on

Tjena friskisar och de andra stackars sjuka människorna som tittar in! Jag kan meddela att jag känner mig liiite lite bättre nu, men det kommer och går men jag får väl tillbaka skiten i natt igen, förvånar mig inte. Har iallafall spenderat dagen/kvällen i sängen både med och utan min älskling. Det blev god mat med han och familjen förut och givetvis spelade vi även Bingolotto! Rolig tradition som kommit nu det senaste! Kan tala om att ingen av oss vann men det är alltid kul ändå! Nu har Johan åkt till jobbet, han ska nämligen jobba natt vilket betyder att jag ska få sova själv inatt igen (typ max 4gången på nästan 6månader, tragiskt!) får hoppas jag sover bra ändå! Imorgon blir det skola och julklappsköp om kroppen inte säger ifrån. Ska bli skönt att få köpt lite!! Här har ni bild på en sjuk Sofia. Fina va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!