Det är lugnt, jag skäms inte ett dugg!

För ni förstår, jag är dålig på att uppdatera bloggen numera, det vet jag mycket väl men det är så mycket annat som existerar i min värld. Jag ber om ursäkt till mina tappra läsare som kikar in varje dag. Jag ska försöka skriva lite mer ofta bara för er skull. Känn er hedrade! Men så här är det, jag har nu uppehåll från min kära, underbara iphone. Vi kände att det inte gick mer utan tog därför en paus. Jag stoppade ner den i en låda och skickade iväg den. Vips så var den borta. Gone baby gone. Jag har nu hittat en ersättare, givetvis med annat nummer. Tillfälligt såklart. Just kiddin! Min iphone var trasig så fick skicka in den på service. Den bästa nyheten är att jag kommer få en splitterny telefon. Hur bra som helst, så får man hoppas att batteriet är en aning bättre på min nya.
Världens dummaste grej måste vara att min iphoneladdare är putsväck, hittar den ingenstans. Telefonen dog innan jag hann föra över alla bilder till datorn så nu har jag iiiinga nya bilder jag tagit. RÄTT ledsen över det men får ta miljontals nya med den kommande. Alla tusentals bilder jag hade.. Jag skojar inte, telefonen var överfull med bilder!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!