Sick like a pig

Vaknade upp som ett vrak imorse. Jag har vart lite småkrasslig de senaste dagarna men har överlevt ändå så att säga. Imorse när jag vaknade så visste jag inte hur levande jag var. Har dragit på mig något som är en blandning mellan ont i hela kroppen, svimfärdig (då och då), ont i halsen som bare den, huvudvärk som fan och förkyldning. Jag ska hoppa in i duschen så jag åtminstone känner mig fräschare och sedan ska jag troligtvis upp och lägga mig igen. Ska bannemig ligga där tills Johan kommer hade jag tänkt. Ikväll blir det Bingolotto igen! Goe frukost åt jag förut , man är väl tvungen att trösta sig själv lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!