HEJ VÄNNNNNER

JAG LEVER!! Jag har bara lyckats hålla mig borta från bloggen nu det sista. Det finns ett liv utanför som jag hellre prioriterar men givetvis ska jag få tid till bloggen också! Vad har då hänt det senaste?
Jag har jobbat, umgåtts med min pojkvän och mian fina vänner. Har hjälpt Johan lite med flytten nu också och han har kommit igång bra, så det är ju great! Har dessutom beställt en resa med min bästa vän Lovisa. Om 9 dagar lyfter vi från svensk mark och beger oss mot turkland! INTE HEEEELT FEL tycker vi! Typiiskt att värmen strömmar in till Sverige nu då, efter en trist period. Tpiskt svensk sommar, eller vad säger ni?
Även detta inlägg blir lite halvdant men jag har en bra anledning! Jag ska iväg och jobba natt idag igen så har lite bråttom. Börjar klockan 21! Kan slänga in lite bilder som tagits det senaste. Jag är förresten ägare till en Iphone 4 nu, känns bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!