Fredagmorgon

Godmorgon allihop
Här sitter jag och äter en god såkallad frukost- blåbärsglass med strössel. Givetvis blev det ännu en bild från google, då jag inte orkat ta kort på min glass. Fast det kanske var likabra, det såg inte så fint ut när de låg i en stor klick på tallriken. Som om detta ser godare ut tänker då många men det är faktiskt tanken som räknas.
My familjy är ute och flänger just nu så jag är ensam hemma. Skönt då jädrar blir det musik för hela slanten, högt som bare den. Men det bästa av allt - jag kan sjunga utan att någon klagar. Käckt!!
Idag är jag somsagt ledig, huuuuur gött?! Jag ska treäffa Johan sen ikväll, får se om det blir en sväng till Fallens iallafall, trotsa skitvädret! Dock kan det icke bli sent eftersom jag ska upp six o'clock imorgon. Görtaggad på jobb alltså... Vill verkligen inte byta med någon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!