G som i gott!

Hemkommen från jobbet och kvällen flöt på rätt bra faktiskt! Vi bakade en jättegod sockerkaka vilket jag verkligen tyckte om! Ni som känner mig vet hur galen jag är i bakverk, tårtor .. YOU NAME IT! Jag hade vart världens lyckligaste om jag jobbat på konditori! Haha galen. Nu är jag somsagt hemma och sitter här och kikar runt lite och äter godis och dricker cola. Lite fredagsmys för mig själv med andra ord! Kunde satt mig och kollat film med familjen såklart men skulle bara kolla facebook och sedan blev jag fast här! Om en liten stund blir det telefonsnack och sedan sova. Jobbar delad tur imorgon så kommer behöva lite sömn!

Faktum är att vi faktiskt klickade på lite grädde och la på jordgubbar, som på bilden! Kunde inte ta kort så det fick bli en googlebild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!