Klämkäck och go

Avslutar denna regniga dag med att säga att jag åker till Göteborg på måndag och bor med Lovisa ett tag. Jag nämner inte hur länge jag blir borta, det får bli en surprice såattsäga! Det är väl änna dags att utforska världen lite, vidga sina vyer. Och långt ska jag! Hela 9 mil, rakt ner på kartan. Väldigt nytt och främmande, åh så spännande! Nejdå, så farligt är det inte! Jag åker helt enkelt ner till Lovisa för att bo med henne under tiden hon passar sin morbros hus. Kan vara roligt att komma ifrån Vänersborg! Nu har jag lättat hjärtat lite, dags att borsta gaddarna och sedan ringa Johan. Gos!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!