Kväll

Hej allihop
Jag sitter och spanar runt lite och har nu bestämt mig för att köpa en Iphone 4 när pengarna rullar in den 27:e.
Min nuvarande klarar inte av mer märker jag, lite skavanker här och där så jag låter den gå i förtidspension. Den får alltså fungera som en back-up ifall min Iphone skulle krångla! Kvällen spenderar jag här hemma med min familj eftersom jag tänkte lägga mig i lagom tid. Klockan ringer klockan 6 imorgonbitti och då vill jag helst vara pigg!
Jobb mellan 7-13.30 och på kvällen ska jag ut på krogen med Johan och hans kompisar. Trollhättan har dragit igång en ny krog, EMMA heter den tydligen och de öppnar imorgon, premiären alltså. Tror faktiskt att Lipz är bättre ändå men vi måste helt klart testa den nya!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!