Lite önsketänkande

En rätt hyffsad solig dag sitter jag inne och försöker sjunga men det är något som hindrar mig från succé. JAG ÄR HES, say what?! Hur kunde jag bli det helt plötsligt? Jättekonstigt men jag märkte det redan imorse men jag skrek väl inte igår eller? Nej juste, jag sjöng ju singstar med Sandra, Johan och Filip igår, där har vi det!
Det lät riktigt kasst faktiskt men kul som fan var det! Ibland önskar man att man hade bra sångröst eller iallafall en röst över huvudtaget! Det spelar ingen roll hur bra det låter när man sitter och sjunger framför datorn.
Bjuder på en 1år gammal bild. Mycket söt tjej...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!