Min blivande man

Så mina vänner, då var jag igång på tangentbordet igen! Denna gång tänkte jag berätta lite onödigare saker så som att en ful,stor och dum älg står utanför min trädgård. Jättedumt eftersom de är farliga så här års. Vi hade nämligen en mamma och hennes kalv (heter det så) här hos oss för någon vecka sedan men hon tycks ha gått iväg. SKÖNT tänkte vi, tills vi upptäckte tjuren för någon dag sedan. Nu står han iallafall utanför min trädgård och sliter ner grenar från trädet. Hungrig kille, hoppas han äter något giftigt, blir påverkad som fan och rusar iväg. In mot Vargön hade vart bra, där hör älgarna nämligen hemma!
Hursomhelst! Kan även tala om att jag sitter och har intressanta samtal med Daniel som vi träffade i Bulgarien, Sunny beach förra året. Vilken goe grabb detdär, ville gifta sig med mig, vänta tills jag blev redo och grejer. WHAT A MAN! Han är ju förbaskat snygg och jädrar vilka fina ungar vi hade fått.. Jag ska tänka på saken! :))
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, jag förstår verkligen det!! :D Jag skulle också vilja kunna komma ifrån jobbet och ta mig en sväng på stan imorgon :p

2011-07-01, 19:09:39 - URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: jaa, absolut! :) Va roligt!! Det får jag verkligen tacka för :)

2011-07-01, 20:40:19 - URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!