morning soldiers!

Det blev somsagt workwork för min del igår vilket var sådär.. Hamande på en avdelning jag var helt lost på! Det är en avdelning jag inte vart på innan så jag kunde ju inga rutiner eller någonting så det blev lite svårt men visst fan klarade jag det! Skulle egentligen träffat Mirela efter jobbet igår men hon fick förhinder så jag åkte bort till Lovisa, Malin och Tobbe där det bjöds på paj, inte tokigt! När Malin och Tobbe gick till bussen, gick jag och Lovisa ut och mötte Emil och Ulf. Det fick bli en kvällspromenad med dom som vanligt och sedan hamnade vi på Emils crib där vi kikade på Men in black 2. Jag var så jäkla trött så jag somnade helt enkelt ifrån den några gånger. Promenaden hem till Lovisa runt tvåtiden inatt gjorde mig pigg. Det fick bli en kvällsmacka hos henne innan jag trampade hemåt. Snackade dessutom i telefon till 4tiden imorse med Johan, alltid lika roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!