Oh saturday

Godmorgon
Jag jobbade somsagt natt för första gången natten till idag och det gick bra! Blev inte så trött som jag trodde att jag skulle bli, vilket var bra! Fick möjligheten att jobba inatt igen och vara ledig imorgon men det blir inte så, jag jobbar mellan 12-21 imorgon istället och hoppas att jag får möjligheten så snart som möjligt att göra en till natt. Min period tar slut imorgon men har ju somsagt timanställning sen vilket innebär att det blir mer jobb och mer pengar!
När jag kom hem vid halvåtta imorse, somnade jag direkt. Hur gott som helst och vaknade redan vid 13.30. Surt men det är väl så det är. En getingjävle fick som den ville iallafall, den väckte mig.
Idag blir det en tur till Fallens iallafall, trots att jag jobbar imorgon. Johan kommer hit om en liten stund så ska vi ligga och kolla på O.C och sedan åker vi till Trollhättan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!