Onsdag, 11:11

Vaknade ganska tidigt idag av att min kusin stod och skrek. Det är inte alls ovanligt och jag förstod att jag inte skulle kunna somna om så jag gick upp och satte mig och drack te istället. Fick sedan höra att vi skulle passa mina två kusiner så jag kunde inte direkt somna om heller när de åkt, oh great! Just nu är det ganska lugnt hemma hos mig eftersom de sitter i köket och äter frukost nummer två!

Spenderade min gårdag med Johan förresten vilket var lika bra som vanligt! Nu vet jag inte när vi ses nästa gång eftersom det blir jobb för min del men får försöka hinna med det imorgon om jag har tur, innan han går på sitt nattpass!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!