ser det ut som om jag sörjer dig, mer som om jag höjer dig.

Efter en liten powernap så kan jag nu tala om att jag är tröttare än innan, så jäkla typiskt! Att jag aldrig lär mig. Det blir ingen mer powernap för min del, aldrig! Jag ska strax börja göra mig iordning eftersom jag börjar jobba om 30 minuter, opigg som fan påt men pengarna vill jag ha! Jag hystar in en fin låt som ni troligtvis redan hört men även jag tycker att den är bra! Det är jag och alla 15åringar som lägger upp den på bloggen men varför inte?!
Jag hoppas ni andra får en goe kväll iallafall så får vi se hur uppdateringen blir efter jobbet. Ska nämligen täffa min fina Miroooo då! Jaja, hej med er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!