So exited

Idag är det onsdag och vad för väder har vi blivit lovade? Sol och värme men vart har det vädret tagit vägen? Knasigt som fan, jag som hade längtat så! Jag skulle ju ut och sola med Josefine och allt men det går ju inte så bra när solen gömmer sig bakom moln. Att den tittar fram lite då&då räknas faktiskt inte! Today, I have stuff to do så jag får se när jag går ut för att träffa henne. Jag har faktiskt ett rum att städa vilket behövs. Verkligen! Skitdumt egentligen. Men nu är det inte långt kvar till jag lämnar landet. Resan är inte bokad än och vi vet inte vart vi tar vägen. I'm so exited!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!