sugen som tusan!

Haft en bra kväll med bra folk! Först blev det en sväng in till stan för att fika med Sandra, Lovisa och Amanda. Det slutade med att Ulf och Fredric joinade oss också. Det blev även en stund nere vid sanden fast det blåste och var faktist lite kallt att sitta där efter en stund. När gänget skulle pysa hem till sitt, träffade jag och Sandra Johan. Vi gick hem till Sandra för ytterligare en fika, hur bra somhelst! Sedan tog jag och Johan en promenad och satt och pratade lite till hans buss kom. Hängde lite med Mikkis, Amanda och Madde efter det men sedan fick jag allt åka hem!
Hade en goe kväll iallafall!
Får snart bli till att göra klart texten för att sedan påbörja a nother tattoo! Roligt att de öppnat en studio här i min lilla håla till stad!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!