TIPS SÖKES!!

Jisses va fort tiden går alltså, sommaren är snart slut- redan! Och vart har den tagit vägen liksom? Tanken slog mig precis att  vi redan befinner oss i Juli och att vi snart går över i Augusti. SAY WHAT?! Och vad har man hunnit göra under tiden? Jobba asset av sig i stort sett. Nu överdrev jag lite, jag har en tendens att göra det men det är sjukt att det snart är höst! Vi fick hem höstkataloger igår tror jag det var, ni vet Ellos och de? Sjukt att man redan kan börja beställa hem höstkläder. Man vill nästan kura ihop sig som en boll och ligga och tycka synd om sig själv på golvet!
Och förresten hörrni! Min pappa fyller år snart och jag har totalstopp i huvudet, vet alltså inte vad jag kan köpa! Kläder och parfym och sånt har jag köpt mycket tidigare men han kan liksom räkna ut vad jag har köpt.. Därför hade jag velat överraska han och köpa något annat! Släng därför in lite tips!!

Överredigerad bild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!