My ladies, I miss You

Tycker verkligen att det är kanonkul att det ösregnar ute! Jag som var sugen på att gå ut men med närmare eftertanke så struntar jag i det! Håller mig inne i värmen, här framför datorn! Här sitter jag bra! Ska väl snart lägga mig och prata i telefon med min pojkvän, as usual. Det kändes bra att äntligen kunna skriva så.. Pojkvän!
Jag har bra nyheter förresten, jag är ledig imorgon! Känns görbra faktiskt, trots att jag jobbar resten av helgen.. Jobbar bort hela Fallens dagar men det ska tydligen bli skitväder iallafalll så jag får väl tänka så! PNEGARPENGAR!
Får se om Johan kommer hit imorgonbitti runt 7tiden,då han går av nattskiftet. Dumt att han ska behöva åka bort till Brålanda liksom! Men får se hur han gör.
Och jag blir Göteborgsbo nästa vecka, ska bli så kul så!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!