Efter en grym kväll

Dethär blir en ganska torr update men jag hade en riktigt bra kväll med dalslänningarna igår! Det blev somsagt utgång men vi skippade det nya stället eftersom det såg tråkigt ut så vi drog till Lipz istället, fett värt!

Var hemma runt tretiden inatt men somnade inte försen 4 eller någonting och jag vaknade runt 11.30 eller något av ett tvärfint sms! Blir så glad så!

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska bli klar med maten och sedan laddar jag inför jobb mellan 15.45-21.15. Väldigt roligt på en fredagkväll.. Imorgon blir det till att jobba delad tur och på söndag är jag ledig. Då är det tänkt att Johan kommer hit så att jag kan klassa ut han på Wii. Precis som förr i tiden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!