var aldrig rädd att ligga steget före

Här sitter jag, trött som en sten men kunde likförbannat inte somna om. Jag låg därför kvar i sängen ett tag och käkade vit choklad, jag som älskar vit choklad vet ni! Suveränt nu på morgonen, fyfan va gott det är! Allt annat godis, chips och liknande är också jättegott direkt efter man vaknat, tycker ni inte? Hursomhelst, det var inte det jag skulle skriva om! Jag spenderade gårdagskvällen på Lovisas baksida med henne, Emil och Ulf. Vi satt och drack te, lyssnade på musik och hade det allmänt gott! Det blev även en nattåpromenad hem till Emil för att hämta min ring som jag glömde där sist. Vad jag saknat den!! När jag kom hem blev det telefonsnack med Johan och sedan somnade jag! Nu sitter jag här och laddar inför jobb! Jobbar mellan 15.45-21.15 idag men det är ganska lugnt för är ledig imorgon och jobbar sedan fram till söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!