And I'm crazy, but you like it ,loca, loca, loca

Har precis kommit hem efter en snabb sväng i stan. Jag, Lovisa och Sandra skulle unna oss varsin 20minutare men jag hade oturen att få det trasiga solariet. Fyfan va iorriterad jag blev, skojar inte.. Fick starta om det minst 10 ggr! Men som tur är så ringde ägaren upp mig när jag var påväg hem så jag ska träffa han på måndag så jag får ersättning för besväret och få tillbaka mina pengar. Riktigt hyggligt måste jag säga!
Nu ska jag strax få i mig lite mat hade jag tänkt. Passar bra eftersom jag är hungrig. Jag ska desutom börja kolla ut en ny design, behövligt !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!