follow me all over the world

Ibland vill man bara komma bort från hålan till stad man lever i. Bort från allt onödigt folk, packa endast ner nära och kära och fly till världens ände. Hur kan man råka ut för samma skit gång på gång? Min vanliga otur antar jag, sånt som händer helt enkelt! Jag måste hysta in nya bilder som ligger och trycker på min kamera. Nytt och fräscht! Juste, jag har fägat håret också, väldigt mörkt men hey, I like it! Så håret kommer ni allt få se.
Det känns verkligen att jag hållt mig borta ett tag men jag har fortfarande kvar statistiken, vilket är bra! Dock har den sjunkt ner till skåne men förflyttar sig snart uppåt ska ni se! Ska bara få motivation till det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!