Hola amigos!

Det är en pigg tjej som skriver av sig nu, just hemkommmen från jobbet också dessutom. Trots att jag vart uppe sen klockan sex imorse, så är jag faktiskt inte så trött. Har fått i mig lite te och mat på jobbet innan jag trampade hemåt eftersom jag är ledig fram till 16 nu. Går en såkallad delad tur idag förstår ni, vilket känns sådär. Har kvällen kvar sen är jag ledig till på onsdag. UNDERBART! Jag måste bara säga att vädret denna veckan kommer vara bra, om nyheterna/tidningarna talas sanning alltså. Hoppas det, jag hade då rakt inte klagat!! Solen lyser allt idag också och varmt är det men jag ville bara koppla av framför datorn en stund innan jag lägger mig ute i solen. Det är tillåtet! Kokosoljan får allt kletas på också, så man glänser sexigt och dessutom sägs det att färgen tar med, dock vet jag inte om det stämmer på just mig.

Postat av: ♥ pinkpiercing.se [foto/redigering]

svar: det är bra med mig också, hittills iaf.

va göru? :D

2011-06-26, 13:07:49 - URL: http://pinkpiercing.se
Postat av: Victoria

Sv. Hahah taack :D fett söt bikini ^^

2011-06-26, 13:11:35 - URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!