jodå,jag lever

Nu mina vänner, är jag hemma igen! Har spenderat mitt gågna dygn i Trollhättan vilket har vart hur bra som helst! Jag och han åkte till Lipz igår för lite röj vilke blev bra! Sedan åkte vi hem till han och efter lite mys så somnade man gott! Vaknade närmare halvett idag och vi har inte gjort någonting i stort sett. izza, film och sedan åkte vi hem till mig och tog en promenad på önågon timma. Nu är jag tyvärr ensam och jag ska nog lägga mig tidigt tror jag. Trött som fan, trots att vi sov någon timme efter filmen förut! Har iallafall haft det kanon! Det får avsluta detta inlägget :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!