keep fightin'

Godmorgon bloggen
Inatt har jag inte fått mycket sömn alls eftersom jag inte vetat hur jag skulle ligga. Jag har så ont , så ont överallt med tanke på hur många timmar jag spenderade i solen igår. Ansiktet måste nästan vara värst kan jag känna, fyfan va ont det gör! Visserligen blir det en fin bränna när det röda har lagt sig men det svider så förbannat!
Idag har vi sol igen ser det ut som. Eller det skiftar mellan moln och sol men det blir ingen solning för mig idag. Det blir nog bäst iom jag undviker det. Jag tänkte strax slänga mig i duschen och duscha kallt! Det låter inte skönt men det är nog det som behövs nu tror jag.

En slumpvald bild, här var man blek ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!