Let's get some tan

Skönt väder som fan ute idag vilket betyder mycket solande för min del! Har redan börjat, legat ute ochh solat samtidigt som jag kikat över mitt schema för i sommar. Känner lukten av goooooa pengar hörrni! Jobbar i princip varje kväll, men det är gott! Besviken över att jag jobbar under Fallens dagar men vad gör man inte för pengar. Nu ska jag snart gå och hämta ett glas saft (vadå, saft är fortfarande gott) och sedan ska jag råpressa ute i solen!
Ikväll blir det "jobb" för min del vilket jag ser fram emot. Aqua blå i helgen och allt, det blir allt bra det här!
Nej nu ska jag dra mig ut. Begriper inte varför datorn får ta upp min soltid. Dumt ju. Men jag skriver mer sen.
Trist att blogg.se alltid ska krångla. Roligt att man inte kan se statistiken..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!