Morning fellas!

Kan berätta lite kort om gårdagen, jag vet att ni är så nyfikna ;) Jag åkte bort till Emil igår, låg och kikade lite tv och sedan gick vi ut och mötte hans bror Niclas och lille vovven Link, som förövrigt är alldeles för söt!!
Sedan kom även Lovisa, Clarissa och Fredrik och hans Hatchi, en fin schäfer. Det blev en goe promenad på nästan 3 timmar, skönt! Vi hämtade förresten Clarissas 3 hundar också, det måste sett ut som vi gick runt med ett litet hunddagis. Jag hade kunnat hämta mina två vovvar också, då hade det blivit en goe samling! När jag kom hem inatt, somnade man gott iallafall.
Idag är det midsommar, om någon hade missat det d.v.s. Och vad ska folket göra? Jag ska strax äta middagsmat med la familia eftersom jag börjar jobba 13.30-21.15. Riktigt illla men får iallafall en goe lön för det! Jobbar delad tur (7-12 och sedan 16.21.15) BÅDE lördag och söndag. Nog kommer jag vara sysselsatt...
Nu ska jag kika runt lite och dricka upp mitt te innan det kallnar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!