No moment will be more true Than the moment I look at you

It's insane! Klockan är åtta och vädret är fortfarande på topp, hur skönt är inte det?! Jag ska faktiskt försöka stressa på Lovisa så hon kan bli klar med städningen. Hon har hållt på ett jäkla tag, onödigt länge kan jag tycka så nu borde hon vara klar! Det blir till att softilera lite till på altanen innan jag går iväg! Och jag kan inte förstå vart min kamera tagit vägen.. Skitdumt när man vill ta nya bilder!
Jag har förövrigt bästa humöret också känner jag. Irriterad på allt och alla. PMS som är här och hälsar på ja. Great!
Egentligen vore det bäst om jag grävde ner mig, bort fån folk eftersom jag känner hur irriterad jag faktiskt är.
Postat av: lil' babustyle

Shue! allt bra med dig? :)

2011-06-27, 20:47:41 - URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!