SUMMERTIIIIME

Haft en skön kväll med skönt folk nere vid Sanden. Det blev solning och lite cider, gott det! Typiskt sommar, åh vad jag älskar det! Kan även tala om att årets första dopp nu är avklarat! Eftersom jag är badkruka så kan jag säga att det var kallt, utan att skämmas! Nu är jag iallafall hemma och jag ska inte bli långvarig uppe kan jag säga. Är så trött efter alla timmar i solen så jag tror jag tuppar av snart! Först måste jag få i mig mat och sedan ska jag faktiskt snacka i telefon med en goe vän! Ligga i sängen (som förhoppningsvis är sval) och bara dega! Jag hade tänkt att gå upp vid 9 imorgon så jag hinner sola all day long innan jag börjar jobba! Börjar vid 16tiden så!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!