Systrarna

Hey fellas! Jag ville bara tala om att jag lever men att jag inte haft tid att uppdatera tidigare idag. Har nämligen legat och solat och badat med Melker, Niclas och Fredric hela dagen och sedan var det jobb mellan 15.45-21.15 så ja, nii förstår ju själva. Nu är jag dock hemma, får se om det blir någon nattpromenad med Emil sen också. Han ville det så får se om jag orkar. Annars är allt fint med mig förutom att jag brände sönder mig idag. Jag blev givetvis brun som en pepparkaka också men visst fan brände jag mig också. SKÖNT SOM FAN. Nja, tveksamt.
Imorgon är det kvällsjobb också så jag tänker njuta av min sovmorgon och sedan ligga och sola tills jag börjar jobba, även imorgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!