ut på äventyr

Jag förstår inte vad som ska vara så svårt. Jag har varit vaken i en dryg timme nu och bestämde mig redan då att jag behövde äta men likförbannat har det inte blivit av. Jag antar att datorn tar upp en stor plats i min vardag och i mina vardagsrutiner. Jag har iallafall en tid att passa idag. Jag ska nämligen in till stan för att träffa Mirela, kika lite, ta en fika och sedan ska jag unna mig en 20minutare. Duschen ska jag hinna med också men jag hittar inte riktigt motivation till att resa mig upp. Typiskt.
Hursomhelst! Vi har nu kastas in i en ny vecka som kommer innehålla både det ena och det andra.
Måndag: Träffa finfina Mirela
Tisdag: Njuta av min ledighet, sola och gotta mig om det är fint väder.
Onsdag: Jobb mellan 15.45-21.15 men innan dess tänker jag ligga och njuta av det utlovade vädret!
Torsdag: Vi kör samma syssla idag också. Jobba kvällen och njuta!
Fredag: Ett viktigt möte i stan och sedan jobb.
Lördag: Utgång mån tro?! Ison och Fille kommer ju till Sanden.
Söndag: Inga planer.
Jag och Mirela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!