DÖÖÖÖÖR AV VÄÄÄÄRMEN.....

Ville bara tala om att jag lever trots den otroliga värmen! Legat ute hela dagen och lär ju känna av det inatt när jag ska sova, ehe mysigt! Men vilken goe färg jag ser ut att få! Så jäkla snyggt med en djup bränna, fast det finns faktsikt gränser. Ser bara äckligt ut om man är för brun, smutsig typ! Men jag solar på, jag har en lång väg dit!
Nu är jag i stort sett bara inne och sveper en jädra massa vatten! ska ut och lägga mig lite till är tanken, får verkligen ta vara på vädret nu! Det blir en sväng till stan med Mirela sen också och kanske pråmen ikväll men jag vet inte riktigt eftersom jag jobbar imorgon. Visserligen börjar jag 15.45 men hur gött är det att vara bakis då? Tåls att fundera på iallafall!  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!