Tidsfördriv

Jag är väldigt lättskämd.
Jag älskar att sjunga men jag sätter inte en enda ton rätt.
Äta är något av det bästa jag vet! Jag älskar att småäta och det händer ungefär hela tiden.
Jag är en badkruka men ändå badar jag likförbannat i 20 minusgrader..
Jag har fräknar men gillar dom inte. Tycker däremot att det är fint på andra!
När jag var liten var jag livrädd för ostbågar. Long story...
Jag vill bli polis och har haft det som en dröm sedan barnsben.
Om jag hade vart hemmafru hade jag varit skitdålig. Kan nämligen inte laga mat, tvätta and so on. Städa är jag dock bättre på!
Jag har undvikit att gå i klack hittils pga min längd (är 174cm) men har nu bestämt mig för att lära mig gå i högklackat! Så om ni ser mig på gatorna, vinglig som fan så är jag inte full, bara jävligt ostadig!
Jag har aldrig slagits med någon, aldrig vart i slagsmål med andra ord.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!