DET SER BRA UT GUBBEN

Efter att ha hört tjatet om Eurovision hela kvällen så måste jag erkänna att tv'n står på och ögat kikar åt det hållet lite då och då. Men vad är det jag ser? Det går ju bra för Sverige! Kan det leda till vinst för flickfavoriten Eric?
Man får hoppas på det, vore roligt om vi faktiskt kunde visa vad vi går för!
Förövrigt tycker jag att eurovision var roligare när man var liten. Då satt man alltid och kollade med familjen
men jag antar att man tröttnar tillslut. Men nu är det lite kul att se hur det går för oss med tanke på att vi har en chans!
Postat av: Pinkpiercing - min fotoblogg ♥

svar: detsamma! har du gått tillbaka till blogg.se? :)

2011-05-15, 00:03:24 - URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: josephine

Hej!

Tänkte börja sälja design men vet inte hur många som vill köpa eller vad jag ska ta för dom snälla hjälp mig!!

2011-05-15, 13:15:08 - URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!