DU ÄR GULD VÄRD!

Då var jag igång igen vilket känns bra! Jag kanske ska berätta om min gårdag som blev väldigt bra med tanke på att överraskningen blev lyckad! Jag ville fira min vän Lovisa på hennes 19årsdag igår så jag samlade ihop lite folk för att sedan överraska henne när hon och hennes pojkvän kom hem till hans lägenhet. Det var verkligen roligt och se hennes min när hon kom in, eftersom hon inte alls var beredd på detta! Kvällen flöt på och vi hade jättemysigt. Vi åt och hade det allmänt trevligt! Jag glömde dock ta kort vilket jag ångrar men ni kan givetvis få en bild på min nuvarande 19åring.
Här befinner vi oss i Bulgarien, Sunny beach. Bilden är från förra året kanske jag ska säga också!
Postat av: LOVISA!

I LOVE YOU!

2011-05-14, 12:39:08 - URL: http://minfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!