ETT PLUS I KANTEN, DET SER BRA UT!

Måste bara flika in ännu en gång fast denna gång har jag en bra nyhet som jag väldigt gärna vill dela med mig av.
One word- wow! Jag känner att jag fått en bra start på min nya blogg och jag känner hur inlägget bara väller in. Det är ju väldigt roligt att jag är på G med tätare uppdateringar. Och statestiken ser också väldigt bra ut och det är bara första dagen idag. Jag kan med all säkerhet säga att det kommer bli roligare att blogga framöver. Count on me.

Måste bara påpeka en sak angående designen- det kommer trilla in en ny redan imorgon får vi hoppas. Att jag aldrig ska bli riktigt nöjd, det är väl typiskt?
Postat av: Pinkpiercing - min fotoblogg ♥

svar: haha okej, men din andra blogg då? :P visst ;)

2011-05-15, 00:08:50 - URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: Pinkpiercing - min fotoblogg ♥

svar: okej, kommer du ta bort den andra bloggen då eller? :P har lagt till dig också nu ;)

2011-05-15, 00:14:02 - URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: Edit Eriksson

Hej du! Fin blogg...

Gillar oxå typsnittet.. Du menar det som det står "Edit Eriksson" & "Lev ditt liv, för mitt är upptaget." I så fall heter det:

Courier New



Gör en "undersökning" hur mina läsare kom in på min blogg. Hur kom du in?



Kram!

2011-05-15, 00:17:49 - URL: http://editeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!