Godmorgon!

Jag lever men eftersom vi fick hämta hem min mamma och min lillasyster så blev det ingen uppdatering igår. Ägnade dagen till att pussa på henne! Vilket är förståeligt, vilken liten prinsessa! Fram mot kvällen var det dejt som stod på schemat! Både jag och han kom på att vi aldrig vart ute på en dejt (tänk er själva ordet), så vi gick ut och åt på koppargrillen! Det var hur gott som helst och sedan åkte vi hem till honom och kollade film och hade det allmänt trevligt! Hade en väldigt bra kväll igår om jag ska vara ärlig! Han körde hem mig vid 2 inatt så ni kan ju tro att jag slocknade direkt! Vaknade 9.30 i morse och studsade direkt ner till Melissa, världens finste lillasyster! Jag är så stolt! Idag ska jag faktiskt träffa han igen! Och anledningen till varför jag skriver han och inte hans namn, det är för att det finns folk som är jävligt nyfikna och jag tycker det är jävligt kul när frågorna väller fram ;)
Det trillar in bilder från gårdagen också!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!