HEJ GODISAR

Kom precis hem efter en kväll med dessa brudar! Jag hoppas att ni inte missade total blackout förresten?!

För jag nämnde väl att min kompis var med och deltog? Bra jobbat av honom, han kom iallafall på andraplats!

Nu känner jag att ögonen behöver vila från mina linser och eftersom jag är näst intill blind, inte boktsavligt talat, så är det lika bra att gå och lägga sig när jag tagit ut dom! Jäklar vilken konstig mening, svår att förstå kanske.. Det jag menar är att efter jag tagit ut dom så går jag och lägger mig eftersom jag ändå är blindstyre utan! Jobbigt med upprepande meaningar..

Nu är det några timmars skönhetssömn som väntas! Have to catch up! Vi hörs imorgon igen! Puss finisar!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!