Hello mister

Det blev en kort dag för mig i skolan. Drog igång dagen klockan 10 med bara information om ett projektarbete som kommer i trean. Det var väl nyttigt att höra men inget vidare kul. Efteråt blev det lite plugg inför ett prov på onsdag och snack med mina damer. Och sedan hoppade jag på cykeln in tillstan eftersom jag skulle på ett möte. Var hemma vid 14tiden och har bara pussat på Melissa sen dess. Idag har jag faktiskt bestämt mig för att städa. Tro det eller ej men jag har beslutat att jag måste bli mer ordningsam. Rummet är faktiskt det minsta jag kan göra här hemma så varför inte. Duktig tjej med andra ord! Och imorgon ska det tydligen bli 25grader och sol!? HUR UNDERBART ÄR INTE DET?! Då blir det till att sola all day long, bara jag slutar skolan i bra tid!
En bild på Mary och mig från förra året.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!