Hello sunshine

Hade en väldigt trevlig kväll igår också och jag kan säga att jag somnade gott såfort jag blev ensam.
Vaknade vid 9 tiden imorse eftersom jag började skolan klockan 10. Det var kul att komma tillbaka och träffa mina godisar igen, saknat dom så! Idag händer det inte så mycket. Lovisa hänger med hem efter skolan och ikväll ska jag se total blackout! Förresten , en kompis är med och tävlar i programmet ikväll, så det tycker jag att ni ska se! Känner att detta inlägg blev väldigt tråkigt men sitter i skolan med Noy och skriver. Hittar ingen större inspiration då förstår ni! Ha en bra dag sålänge så skriver jag mer senare!


En bild på min söta Noy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!