I VÄNTANS TIDER...

Efter att ha legat och solat i 20 minuter och träffat Lovisa så kan jag nu säga att jag är på lite bättre humör än tidigare. Jag vet inte hur jag ska lösa det med designen eftersom jag inte är speciellt bra på det här med design and stuff. Hursomhelst! Jag har även fått i mig mat i magen så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 16. Jag har nämligen en kväll fylld av dum praktik som väntar. Jag hade hellre stannat hemma med min familj eftersom min mamma ska föda när som helst. Ni läste rätt, jag ska få ett till syskon.
Jag är så jäkla spänd, vill att den ska komma nu!
Tumblr_ll6hxhvy5o1qitruko1_1280_large
Postat av: Anonym

okejokej allt bra :)??

2011-05-14, 14:46:23 - URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej jobbigt, när man komme rin åå din blogg rö man inte de, men när ja klickarpå kommentar och skriver nu då ser jag hela :)

2011-05-14, 14:51:58 - URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!