oh sunny day!

Gårdagen spenderades med min mysgubbe! Åkte bort till hans stuga och fikade med hans familj och sedan gick vi bort till vattnet. Hur fint är inte det då!? Åkte hem till mig och la oss framför tv'n och sen drog på en film! Han lämnade mig sedan tyvärr och jag fik sova ensam. Vilket jag inte ville egentligen men har man ett jobb att sköta så har man, I guess. Är hemma från skolan eftersom jag har håltimme till 13.30 men jag ska icke gå tillbaka till skolan eftersom jag har så förbannat ont i ögat. Konstigt nog kan jag sitta i solen? Jag klagar inte!
Nu ska jag trippa ut och lägga mig i solen igen. Dags att bygga på brännan min vetni! Bilder dröser in senare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!