Reaching for the phone cause, I can't fight it any more

Trots att jag inte uppdateraterade igår så kan jag säga att jag lever! Dagen på liseberg var hur rolig som helst! Hade en helt fantastisk dag med mina fina vänner! Hade turen med mig också för den delen, vann nämligen två gosedjur som jag gav till min fina lillasyster! Var riktigt hes igår efter allt skrik på liseberg. Lät som en kille som precis kommit in i målbrottet, uh nice!
Igår blev det Trollhättan för min del. Lite dricka, tårta och pizza satt fint. Eller gjorde det? Hade förövrigt en seg kväll. Hittade inget flow någonstans och vi var inte så många heller. Kan vara en del av det hela! 
Bilder togs, naturligtvis och kommer trilla in här under dagen! Även lisebergsbilderna kommer komma upp! Räkna med bildbomb sedan med andra ord! Nu måste denna damen få i sig något att äte och senare blir det morsdagmiddag hos farmor med släkten! Och jag hoppas även på att min partykatt kommer hit sen också!
Förövrigt sög crusingen... Var inget att hänga i granen i år. Ett stort jävla minus till vädret som var en av partycrasharna.

Slänger in en bild som är ungefär ett år gammal. Att man förändras så mycket på ett ynka år! Amazing!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!