Sometimes my mind play tricks on me

Jag har nu beslutat mig för att börja med ett kosttillskott som heter må bra kvinna, tror jag. Blev jäkligt osäker nu när jag skrev det men vi kör på det! Anledning till varför jag börjat ta dom är för att de ger mig alla möjliga vitaminer och mineraler, kända som okända. Min mamma äter nämligen såna och hon har fått längre hår och naglar, tack vare dessa små tabletter. Jag gillar inte ordet tabletter eftersom det får mig att tänka på männiksor som är desperata efter uppmärksamhet.. Men nu är detta inga såna tabletter, utan väldigt bra och nyttiga sådana!
Hade givetvis kunnat knäppa en bild på burken så att ni kunde få se vilka jag menar men min lathet har övertaget just nu..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!