TIRED, OH SO TIRED...

Listen_buddy_by_darkprophecy_large

Hold on little girl, it's time to sleep soon. Herrejisses va trött jag är. Jag känner hur ögonen änna åker i kors vilket är ganska obehagligt när man sitter både vid datorn och tv'n. Det hade vart suveränt att gå och lägga sig nu så man är utvilad inför dagens praktik imorgon, 7-15.30 men eftersom jag promt måste se hur det går för Sverige så får jag allt hålla mig vaken ytterligare en stund till. Men förtusan, ge oss förstaplatsen så är det klart sen!

Postat av: Pinkpiercing - min fotoblogg ♥

svar: jaha, är den här bloggen ny? :) ja :)

2011-05-15, 00:27:32 - URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: Edit Eriksson

jaha, det vet jag faktiskt inte. Man har en lång kod som man klistrar in. Vet inte vart jag hittade den heller.

Sorry!



Kram!

2011-05-15, 00:28:27 - URL: http://editeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!