with a smile on my face

Hello soldiers! Har ni haft en bra onsdag änsålänge? Det har jag trots att jag spenderat mina timmar i skolan. Fick fram att jag bara har två uppgifter kvar att göra och sedan är jag klar! Känns så jäkla skönt! Och sedan kan jag blicka fram mot mitt sista år! SKÖNT!!
Hursomhelst! Gårdagen var helmysig! Han kom hit igår, som jag ville, så kollade vi på film, åkte en snabb sväng till Trollhättan, snackade, busade and so on! Hade iallafall jättetrevligt!
Nu är jag iallafall hemma och väntar på att maten ska bli klar. Hungrig tjej, jajjemen!
Idag får jag tyvärr spendera dagen ensam. Alone with my mathbook! Har nämligen ett prov imorgon så får se till att klara det nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!