Damn it!

I'm back with bad news! Lärarana hade haft möte igår angående det som snurrar runt mitt och Mirelas projektarbete. Hon har somsagt åkt utomlands och det förvärrar saken en smula. Jag kommer antagligen få jobba själv med detta, utan henne. Förstår ni hur hemskt det kommer vara? Dels för att utföra allt jobb by myself och sedan stå och redovisa helt jävla ensam inför mängder med människor som sitter där i aulan och har alla blickar mot mig. Jag har aldrig haft problem att stå och prata inför männiksor så men detta gör mig nervös kan jag säga.
Nu är det bara att vänta och se om lärarna kan ändra sig eftersom de skulle ha ett till möte om detta idag.
Hej fröken fräken.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!