Hey honey, you look beautiful today!

Godmorgon
Spenderade min kväll med Johan igår vilket var mysigt! Man kan verkligen säga att vi var soffpotatisar igår eftersom vi bara låg i hans soffa och hade det bra! Men jag klagar inte! Idag är det en titt in på skolan är tanken, då jag ska lämna in min projektplan och snacka med lärarna. That's it, I guess. Tråkigt nog så får man inte börja jobba jobba med det förrens på torsdag, om det blir godkänt detvillsäga.
Jag ska även ringa lite samtal angående jobb sen när jag kommit hem. Får hoppas att det går bra! Och sen i eftermiddag är det träning med älskling som gäller! Hurtig brud!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!