När bitarna faller på rätt plats

Godmorgon världen
Har ni sovit gott? Det har jag! Vaknade upp hos Johan imorse, vilket var lika underbart som alltid! Efter frukosten tog vi oss en promenad mot min skola eftersom jag skulle på möte med en lärare. Johan skulle ändå bege sig på jobbet i samma veva så det var väl lika bra att komma igång. Mötet med läraren gick bra! Jag kommer få göra projektarbetet på egen hand från och med nu, då dom utesluter min mate. Dumt kan jag tycka men jag är taggad på att dra ugång mitt nya projekt. Bytte bana helt och hållet och kommer nu ägna mina kommande fyra veckor åt något som ligger i mitt intresse. Inte helt galet! Ser fram emot att börja med det faktiskt och jag kommer kunna göra det efter några samtal senare idag, woah! Sedan får vi väl se hur det går men det känns bra redan nu!
Nu ska jag bara ta det lugnt här hemma fram till 16tiden, då lite ärenden måste fixas. Mer om det kommer senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!