new week

Hey fellas!
Jag har nu kommit hem från skolan där vi fick sitta och mata in information om projektarbetet and so on. Jag fick upp mer ideér som jag kan lägga till i mitt och Mirelas arbete. Tråkigt nog kommer jag få starta upp detta by myself eftersom hon ska utomlands i en vecka. Detta kan jag ta vara på till min egen fördel på så vis efterom jag kommer få styra detta arbete åt vilket håll jag vill och hon kommer sedan hoppa på i farten när hon kommer hem.
Hursomhelst! Jag har allt börjat spåna lite på det och jag tor det kommer gå bra , bara det godkänns av lärarna.
Nu har jag tänkt att kolla på balklänningar eftersom jag tänkt att beställa hem en snart. Har hittat superfina till pangpriser så varför inte?! Hur kul som helst att bara kolla runt!! Jag dyker upp snart igen, kanske bild på klänningen jag valt? Det återstår att se! Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!